Levering

Vi på Chops.no tilbyr hjemlevering til våre kunder, vi leverer varene dine på døra ved den adressen du har oppgitt. Bor du i en blokk leverer vi til første etasje, vi setter pris på at du gir beskjed hvis det er spesielle forhold. 

Vi har faste leveringsdager og leverer foreløpig den første mandagen og den tredje mandagen hver måned. Leveringstiden er mellom 13:00 - 21:00. Til bedrifter leverer vi på tirsdager 

Vi må ha mottatt din bestilling eller endring seneste kl 22:00 Onsdagen før leveringsdagen for at du skal kunne få varene dine levert. Hvis du ønsker å kansellere ordren din, må vi ha din kansellering seneste kl 22:00 torsdag før leveringsdagen. 

Vi leverer foreløpig kun til kunder i vår nærområde, Nord-jæren og Jæren. Det gjelder følgende Kommuner:

Stavanger, Sandnes, Sola, Randaberg, Gjesdal, Klepp, Bryne 

Leveringskostnadene er fra 69 kr avhengig av hvor du bor. Når du legger inn ditt postnummer vil du få leveringsprisen automatisk

Ansvaret for varene overføres til deg som kunde når du har mottatt varene dine fra oss. Dersom du er ikke hjemme ved levering, plasserer vi varene utenfor døren og ansvaret overføres til deg som kunde. Vi sender deg en SMS om at varene er plassert utenfor ditt hjem. Dersom du ønsker å få varene dine levert til en annen adresse enn din egen bostedsadresse, gjøres det kun hvis det er ikke til ulempe for våre sjåfører. Hvis du ønsker at varene dine skal leveres til en annen adresse enn den opprinnelige adressen  kan du ta kontakt med oss senest dagen før leveringen ved å sende en mail til kundeservice@chops.no. Vi tar ikke ansvar for forringet eller redusert kvalitet og/eller holdbarhet på varer som ikke blir levert i henhold til bestillingens opprinnelige betingelser.

Vi erstatter ikke stjålen, vær-ødelagt mat eller mat som ikke har blitt lagt til kjøling/frys etter at ansvaret er overført. I tilfelle uforutsette hendelser, trafikkulykker eller ekstreme værforhold, kan varene bli levert utenfor angitt tidsfrist. Ved uforutsette hendelser, som medfører at den bestilte varen ikke kan leveres under leveransedagen, vil vi ta kontakt med deg for å avtale ny dato.

Chops AS forbeholder seg retten til i unntakstilfeller å avbestille, utsette eller innstille leveranser om så behøves nødvendig, på grunn av for eksempel et bristende kundeforhold i et spesifikt leveranseområde, force majure-liknende hendelser (krig, politiske uroligheter, streik, lockout, blokkering eller annet avtalehinder som er utenfor vår kontroll). I slike unntakstilfeller blir kunden informert så fort som mulig.

Levering utenfor vår kjerneområde

Ved flere anledninger har vi levert til kunder utenfor vårt område og ønsker at du tar kontakt med oss dersom du og andre i ditt område ønsker levering av våre produkter. Ta kontakt med oss ved å sende oss en epost på kundeservice@chops.no vi streker oss langt for å hjelpe våre kunder og finner nok en måte å hjelpe dere